داستان یوسف


·٠•●♥دخمل خوب ♥●•٠·

h+ome | E+mail| D+esign | p+rofile

 

 

برادران یوسف وقتی می‌خواستند یوسف را به چاه بیفکنند

یوسف لبخندی زد. یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟ این جا که جای خنده نیست !

یوسف گفت : روزی در فکر بودم چگونه کسی می‌تواند

به من اظهار دشمنی کند با این که برادران نیرومندی دارم ؟!

اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که

غیر از خــدا تکیه گاهی نیست !



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت21:25---1 خرداد 1393
موفق باشی خوشگل خانوم
پاسخ: مر30 عزیزم


علی
ساعت17:14---5 فروردين 1393
موافقم
پاسخ: لایک


صدیقه
ساعت20:15---19 بهمن 1392
سلام خوبی؟؟عالی بودش
پاسخ:میسییییی


اسما
ساعت16:05---17 بهمن 1392
خعلی وقته مطلب جدیدنذاشتیااااااااا.10روزی میشه


پاسخ: وای اسما جون اصن وقت نمیکنم


فائزه
ساعت18:31---14 بهمن 1392
خیلی جالبه وبلاگت عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی
پاسخ: میسی آبجی گلم


اسما
ساعت11:51---14 بهمن 1392
مث همیشه عالی بودددددددددددد
پاسخ: مر30 عزیزم به چشم آدمای خوب عالی میاد


وحید
ساعت22:05---13 بهمن 1392
ما غیر از خدا کسی را نداریم We do not have anyone other than GOD

باختند آنانی که با غیر خدا رفیق شدند
پاسخ:به به، به به فیض بردیم از جملات زیبایتان


alireza
ساعت12:45---13 بهمن 1392
اصلا لازم نکرده که لینکم کنی با این وب مسخرت این وب تو 2 قرون نمی ارزه .
پاسخ: وای خواهش میکنم ممنو توی وب با ارزشت لینک کن... اشکمو دراوردی دیگه دوست ندارمممم خخخخخخخ


alireza
ساعت17:39---12 بهمن 1392
تو همنو کسی هستی که به وب من گیر میدای گفته بودم که میام هکت کنم 2 روز بعد بیا ببین هک شدی
پاسخ: برو بابا اصن حک با چه ق ای مینویسن؟؟


alireza
ساعت17:31---12 بهمن 1392
این نظر صرفا کرم ریختن تو خصوصی بوددد خخخخخ الان داشتی می گفتی که................ اینم از پاسخت . منو لینک کن بعد به من خبر بده تو رو لینک کنم . فهمیدی یا نه

natalie
ساعت16:11---7 بهمن 1392
مرسی که سر زدی عزیزم

راستی اون سوالی هم که ازم پرسیدی

تغییر دادن اون قالب که کاری نداره
پاسخ: خب چطوری؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
farzaneh